سلام خسته نباشید من زن 36 ساله هستم و ساکن تبریزم.من 6ماه پیش برای اولین بار از شکمم سیتی اسکن کردن با تزریق امپول حاجب به خاطر روده هام خوشبختانه مشکلی نداشتم فردای اسکن صبح به باشگاه رفتم و حالم خوب بود فراداش رفتن پشتبام از ساعت 1ظهرتا دونیم جلوی افتاب دراز کشیدم از اون روز حالم بد شد و همه جای بدنم ومغزم میسوخت حالت تهوع و تنگی نفس هم داشتم از چشام وگوشهام و دهنم انگار آتیش بیرون میزد سه ماه طول کشید تا نسبتا بهتر بشم ولی وقتی میخوام ناراحت بشم دوباره دستام و صورتم وریه ام میسوزه من خیلی نگران وضعم هستم دکترا تشخیص ندادن ولی خودم از اینترنت خوندم که عوارض اشعه هستش سه سال پیش هم ماموگرافی کرده بودم.خیلی نگرانم که در آینده خدای نکرده سرطان بگیرم لطفا کمکم کنین چیکار کنم یه دختر 8ساله دارم و متاهل هستم.

باسلام

لطفا فرم شرح حال بیماری که شرحش در قسمت درباره ما سایت وجود دارد را پر کرده وبرای ما ارسال کنید.

نماد اعتماد الکترونیکی

تمامی كالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌ باشند و فعالیت‌ های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

بر اساس ماده 23 قانون حمایت از حقوق مولفان، کلیه آثار ارائه شده توسط سایت با مجوز نشر از صاحب امتیاز اثر می باشد.

خبرنامه