سلام.برادرم 40سالشه و18ساله که مبتلا به اسکیزوفرنی شده.سال گذشته ازپشت بام افتاد.پاهاش ترک برداشت وخوب شدولی ساق پاهاش دچارخون مردگی شدوکبود.حالا این کبودی دچاراگزمای شدید شده وبه شدت میخاره.دکترمتخصص پوست هم بردیم ولی داروهاش چندان خوب نبود(دکترمتخصص پوست گفتن که اگزماداره).(کرم اوره اوسرین ثمین-پمادترکیبی که فلوئوسینولون کورتونش بود وداروی اصلی این پماد ترکیبی-قرص هیدروکسی زین 10 میلی گرمی.داروهای دکتربود)تاالان 300 هزارتومن بااگزمای پاهاش (ساق هر2پا)هزینه کردیم ولی خوب نشده.2 ساله که دریکی ازمراکزنگهداری مییشه وتوی مرکزهم همین بلا سرش اومد.چکارکنیم؟داروهای کورتون دارهم ضرر داره؟!!!هرروزهم پاهاشومیخارونه و اینقدرمیخارونه که خون میاد.شبهاهم درمرکزی که هست دستهاشو میبندن که پاهاشو نخارونه.( ی داروی گیاهی هم گرفتیم که اسمش کیمیابودومال شرکت باریج اسانس وحاوی کافورو...بودکه اصلا به دردنخورد.)

با سلام

لطفا ویزیت حضوری داشته باشید.

نماد اعتماد الکترونیکی

تمامی كالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌ باشند و فعالیت‌ های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

بر اساس ماده 23 قانون حمایت از حقوق مولفان، کلیه آثار ارائه شده توسط سایت با مجوز نشر از صاحب امتیاز اثر می باشد.

خبرنامه